حداقل مبلغ برداشت در quinx چقدر است؟

ساخت وبلاگ

Lantis امروز یک موزیک ویدیوی 100 ثانیه ای را برای بازیگر صوتی 22 ساله Ayaka Ohashi در ششم آهنگ تک آهنگ "You & I" در کانال رسمی YouTube خود منتشر کرد. این آهنگ به عنوان آهنگ ED برای اقتباس انیمه تلویزیونی آینده نمایش داده می شود سریال رمان فانتزی Hisago Amazake-No Knight's & Magic ، که در آن او نیز به عنوان قهرمان اصلی خود Adeltroot Alter بازی می شود. این تک آهنگ CD قرار است در تاریخ 2 اوت در ژاپن منتشر شود.

TV Anime Knight's & Magic قرار است یکشنبه راه اندازی شود

به اعضای Crunchyroll در سرزمین های زیر: آمریکای شمالی ، انگلستان ، ایرلند ، استرالیا ، نیوزیلند ،

[آخرین اطلاعات] صدمین سالگرد خانه دار! اولین انیمیشن قهرمان بانکو! انیمه تلویزیونی "شوالیه و جادو" از 2 ژوئیه پخش می شود! تصاویر کلیدی که شخصیت اصلی ال و دوستانش جمع می شوند! وب سایت رسمی امروز تجدید می شود!→ https: //t.co/uiabyh6y9a (نقره) #nightma http://pic. twitter.com/x03smtyjqy

Tumblr media

La OBRA ABARCA LOS PRIMEROS 27 Tomos del Manga, En Los Cuals, SE Narra Las Aventuras del Hiperactivo ninja Cabeza Huzumaki Uzumaki Junto Junto A Sus Amigosu Yukosu Yukosu Yukosu Yukosu Yukosu Yukosu Yukosu Yucosu Yucosu Yukosu Yukosuyuko Aque Ye COSUUTO.

El Musical Dio Enicio en Marzo del 2015 y Finalizo en Julio del Mismo Atheo

La que es leprate únicamente por el grupo y la segunda que en compañía de koudai matsuoka (ناروتو).

la obra tiene una segunda puesta en escena ، en la cual sementa un personaje y tiene uncambio el elenco ، para más detalles le naruto~Espectáculo en vivo~2016

Naruto un Joven Rubio de 12 años tiene la meta de ser hokage ، el lress de konoha ، para elle deberá enfrentor situciones difíciles ، pero no losolo ، contara solo ، contara solo

como se mencionó más arriba esta se presenton japon yen otros países del continente asiático ، en todas las prustentaciones el elenco fue el siguieente:

El subtítulo cuenta con leves modificaciones e inclusive frases inventadas por el siguiente motivo. Si se traduce palabra por palabra la oración no tiene sentido alguno (a solo ser que sean frases con vocabulario simple), por lo tanto se observa el acontecimiento y se organiza una frase que se adhiera allo.

cada uno de losonajes cuenta con su propio estilo (es decir color de texto distinto)

Tambiéén Contiene un Estilo Vario Color ، mismo que pressentara los colores de los personajes que armonicen.

نام "Chouji" رومانیزو با "U" با تأثیر دوبله لاتین است ، زیرا دوبله اسپانیا آن را با رومی سازی ساده "چجی" ترک می کند.

افتخاری "کون" ، "سان" ، "چان" ، "سما" ، به دلیل نداشتن معنایی ظاهر نمی شود."سنسی" تنها افتخاری است که به همین ترتیب باقی می ماند.

در هر صورت ، اگر به آنها معنا داده شود ، موارد زیر خواهد بود (همه بسته به متن و رابطه شخصیت ها).

چان = عملاً به عنوان یک کم رنگ خواهد بود ، یا نشان دهنده محبت بسیار خوبی برای کسی است ، معمولاً برای پرداختن به کودکان و دختران استفاده می شود.

کون = به طور کلی فقط برای مراجعه به مردان استفاده می شود ، اگرچه می توان از آن برای مراجعه به زنان نیز استفاده کرد ، اما نشانگر احترام است و گاهی اوقات می تواند نشان دهد که دو نفر ارتباط کمی دارند.

سما = نمونه بزرگی از احترام است ، معمولاً به عنوان پروردگار (به عنوان یک الگوی) ترجمه می شود ، پروردگار یا بانوی (در صورت استفاده از یک زن).

Alan R. Teo ، شکل جدیدی از عقب نشینی اجتماعی در ژاپن: بررسی Hikikomori ، 56 Int J Soc Psychiatry 178 (2010)

هدف از این مقاله ارائه بررسی بالینی از یک عقب نشینی منحصر به فرد و عقب نشینی شدید اجتماعی است که در ژاپن شرح داده است. این کار با یک Vignette Case آغاز می شود ، بررسی های تعریف مورد ، اپیدمیولوژی ، روانشناسی ، تشخیص افتراقی و درمان و مدیریت این بیماری را بررسی می کند. با نام Hikikomori ، هم برای جامعه روانپزشکی و هم در عموم مردم در آنجا مشهور است اما در ادبیات پزشکی انگلیسی بررسی شده است. بیماران بیشتر مردان بالغ و نوجوان هستند که ماهها یا سالها در خانه های والدین خود به هم می پیوندند. آنها از تماس با خانواده خارج می شوند ، به ندرت دوست دارند و در مدرسه شرکت نمی کنند یا شغل خود را برگزار نمی کنند. هرگز قبل از اواخر دهه 1970 توصیف نشده است ، Hikikomori شما یک بیماری همه گیر ساکت با ده ها ، شاید صدها نفر از هزاران مورد که اکنون در ژاپن تخمین زده می شود. تشخیص افتراقی شامل اختلالات اضطراب و شخصیتی است ، اما بینی شناسی فعلی در کتابچه راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی ممکن است به اندازه کافی مفهوم Hikikomori را ضبط نکند. استراتژی های درمانی متغیر است و فاقد یک شواهد محکم است ، اما اغلب شامل محیط زیست ، خانواده و قرار گرفتن در معرض درمان است. مطالعه زیادی از جمله مطالعات مبتنی بر جمعیت و آینده نگر باید برای توصیف و مبنای شواهدی برای درمان این بیماری محرک باشد.

یک اسطوره شینتو در مورد الهه آفتاب آماتراسو وجود دارد. او یک برادر داشت که وارد یک داد و بیداد مست شد. در اعتراض ، او خود را در غار بسته و خود را با یک سنگ غول پیکر از جهان دور کرد. تاریکی و مرگ ژاپن را مصرف کرد. فقط با تلاش میلیون ها خدای دیگر ، آماتراسو از غار فریب خورده بود و جهان به سبک و سلامتی احیا شد. گرچه داستان آماتراسو افسانه است ، اما امروز در ژاپن ده ها سال ، شاید صدها نفر از هزاران جوان و بزرگسال ، خود را در غارهای مجازی خود پلمپ می کنند. به آنها Hikikomori گفته می شود. این مقاله با شروع یک مورد از یک مورد ، یک بررسی بالینی از این شرایط در حال ظهور و منحصر به فرد را نشان می دهد که با عقب نشینی عمیق اجتماعی مشخص می شود. همچنین با برجسته کردن محدودیت های ادبیات موجود در مورد Hikikomori ، همچنین فرصت هایی را برای تحقیقات بیشتر برای روشن شدن و رفع این مشکل فزاینده در ژاپن نشان می دهد.

در زیر یک مورد فرضی موردی است که از چندین مورد واقعی Hikikomori سنتز شده است که ویژگی های کلیدی این بیماری را نشان می دهد.

T. M. یک ژاپنی 19 ساله است که با والدین طبقه متوسط خود در یک آپارتمان شهری دو خوابه زندگی می کند. برای دو سال گذشته او به سختی هرگز اتاق خود را ترک کرده است و 23 ساعت در روز را پشت درب بسته خود می گذراند. او غذای تهیه شده توسط مادرش را که سینی ها را در خارج از اتاق خواب خود می گذارد ، می خورد. او تمام روز می خوابد ، سپس عصر بیدار می شود تا وقت خود را برای گشت و گذار در اینترنت بگذراند ، در تابلوهای بولتن آنلاین گپ بزند ، مانگا (کتابهای طنز) و بازی های ویدیویی را بخواند.

عملکرد دانشگاهی وی از نظر تاریخی خوب بود ، اما دو سال قبل از ارائه T. M. به دلیل عدم انگیزه از دبیرستان خارج شد. در مدرسه راهنمایی ، او اغلب مدرسه را رها می کرد و از همبستگی با همسالان خودداری می کرد ، که او به تجربیاتی که توسط همکلاسی ها در دبستان مورد آزار و اذیت قرار می گرفت ، مرتبط می کرد.

با وجود تشویق والدین ، T. M. بارها و بارها در برابر رفتن به مدرسه حرفه ای یا گرفتن شغل مقاومت کرده است. والدین وی او را به چندین بیمارستان محلی بردند که در آنجا به طور متفاوتی به "افسردگی" و "اسکیزوفرنی از نوع منفی" مبتلا شد. در مورد معاینه وضعیت ذهنی ، او یک اثر مسطح دارد ، روحیه افسرده یا اضطراب را انکار می کند و با گفتن "من نمی دانم" بیشتر سؤالات را پاسخ می دهد. آزمایش عصبی هیچ ناهنجاری شناختی را نشان نداد. تصویربرداری از مغز و مطالعات آزمایشگاهی غربالگری استاندارد برای تغییر وضعیت ذهنی قابل توجه نبود. وی آزمایشات داروهای روانگردان از جمله داروهای ضد افسردگی و ضد روانپزشکی را شکست داد.

تعدادی از عوامل فرهنگی اجتماعی ممکن است باعث توسعه مواردی مانند T. M. در ژاپن. سه عامل اصلی اجتماعی در جای دیگر خلاصه شده است: اول ، نسل فعلی بزرگسالان جوان تمایل و انگیزه کاهش می دهند. دوم ، آسایش اقتصادی خانواده های ژاپنی منجر به کاهش ارزش کار شده است. سوم ، والدین این روزها در کودکان کمتر سختگیرانه هستند.(اوگینو ، 2004) به طور سنتی ، کودکان تا زمان ازدواج با والدین خود زندگی می کنند و Hikikomori بیکار می تواند سالها بر سخاوت والدین زنده بماند. با کاهش میزان باروری در دهه های اخیر ، کودکان تمایل به داشتن اتاق خواب خود را دارند و یک لایه اضافی از جهان خارج را فراهم می کنند.(Nakamura & Shioji ، 1997)

خجالتی و اضطراب اجتماعی در فرهنگ ژاپنی نسبتاً شایع است ، و گزارش شده است که اختلال شخصیت اجتناب شده شایع ترین اختلال محور II در ژاپن است (Naoji Kondo ، 1997) که ممکن است منعکس کننده ژنتیکی ، عوامل محیطی ، ترکیبی از هر دو یا تشخیصی باشد. طرفداریدر مقایسه ، در ایالات متحده ، اختلال شخصیت وسواسی و اختلال شخصیت پارانوئید بیشترین شیوع است.(گرانت و همکاران ، 2004) در خارج از ژاپن ، فقط دو گزارش موردی از سندرم Hikikomori ، یکی در عمان (Sakamoto ، Martin ، Kumano ، Kuboki ، & Al-Adawi ، 2005) و دیگری در اسپانیا وجود دارد.(گارسیا-کمپایو ، آلدا ، سوبرادیل ، و سانز ابوس ، 2007)

اولین مطالعه شناخته شده که وضعیت جدیدی را نشان می دهد که با عقب نشینی اجتماعی در ژاپن مشخص می شود ، به سال 1978 باز می گردد که یوشیمی کازاهارا مواردی از "نوروز ترک" یا تایکیاکو شینکیشو را توصیف کرد.(Hirashima ، 2001 ؛ Kasahara ، 1978 ؛ Ushijima & Sato ، 1997) این اصطلاح از نفع نسبی خارج شد و تا اواخر دهه 1980 و اوایل دهه 1990 ، تعدادی از گزارش ها در ادبیات روانپزشکی با استفاده از اصطلاح "Hikikomori" شروع به توصیف مواردی از موارد "Hikikomori" کردند. جوانان در اتاقهای خود عقب نشینی می کنند. از آن زمان ، به طور مداوم به عنوان سندرم عقب نشینی اجتماعی ترجمه شده است (تاکاهاتا ، 2003) یا عقب نشینی اجتماعی.(Kobayashi ، Yoshida ، Noguchi ، Tsuchiya ، & Ito ، 2003 ؛ Kuramoto ، 2003) (این کلمه به عنوان یک اسم برای توصیف آسیب شناسی یا بیمار ، دقیقاً مانند "اسکیزوفرنی" یا "الکلی" به زبان انگلیسی استفاده می شود.)یک بررسی جامعه شناختی از موضوع ظاهر شد.(Furlong ، 2008) با این وجود ، Hikikomori هرگز توسط متخصصان روانپزشکی یا روانشناس در ادبیات پزشکی انگلیسی مورد بررسی قرار نگرفته است.

در مقابل ، رسانه های جمعی در دهه گذشته Hikikomori را تحت تأثیر قرار داده اند. آنها برای اولین بار در سال 1998 مورد توجه اصلی قرار گرفتند که یک روانپزشک برجسته ژاپنی کتابی پرفروش نوشت که این کلمه را در عنوان خود می آورد و همزمان جایگاه خود را در واژگان تضمین می کند.(Saito ، 1998) شبکه ملی پخش ژاپن NHK از سال 2002 تا 2005 یک کمپین سه ساله را برای جلب توجه به مبارزات Hikikomori اجرا کرد.(Kaneko ، 2006) نویسنده تحسین شده بین المللی ، ریو موراکامی ، Hikokomori را به عنوان شخصیت اصلی در یکی از رمان های خود قرار داد.(موراکامی ، 2000) حتی مجله نیویورک تایمز در سال 2006 مقاله ای را در مورد این توده های اختصاص داده شده به "تعطیل کردن خود" در سال 2006 منتشر کرد.(جونز ، 2006) یک صنعت کلبه در اطراف بیماری ناراحتی در حال رشد است. این امر تا حد زیادی با هدف قرار دادن والدین Hikikomori ، از گروه های حمایتی ، متخصصان خود اعلام شده (عمدتا روانشناسان و مشاوران) ، اردوگاه های غوطه وری و کتاب هایی که استراتژی های موفقی را در ترسیم Hikikomori ارائه می دهند ، تشکیل شده است.

Tamaki Saito ، روانپزشکی که این اصطلاح را محبوب کرده است ، Hikikomori را به عنوان "کسانی که در خانه خودشان باز می شوند ، حداقل شش ماه طول می کشد ، با شروع نیمه دوم دهه سوم زندگی تعریف می کند ، و برای آنها سایر اختلالات روانپزشکی دیگر این کار را نمی کنند. بهتر است علائم اصلی ترک را توضیح دهید. "(Saito ، 1998)

در سال 2003 ، دولت ژاپن با یک مقاله سفید 141 صفحه ای حاوی دستورالعمل هایی در مورد نحوه پاسخگویی به Hikikomori بیرون آمد. در IT ، کارشناسان وزارت بهداشت ، کار و رفاه معیارهای مشابهی را برای Hikikomori تعیین کردند: (وزارت کار و رفاه ، 2003)

در میان کسانی که علاقه و تمایل به حضور در مدرسه یا محل کار ندارند ، کسانی که روابط شخصی را حفظ می کنند (به عنوان مثال ، دوستی) از این امر مستثنی شده اند

داده های قابل اعتماد توصیف شیوع یا بروز Hikikomori به طرز ناامید کننده ای محدود هستند. یکی از رقم شیوع بخش بیش از یک میلیون مورد است ، اما این باید با احتیاط تفسیر شود زیرا ناشی از یک مطالعه مبتنی بر جمعیت نیست بلکه برآورد یک متخصص است.(واتس ، 2002) شاید دقیق ترین تخمین ، براساس برون یابی یک بررسی مبتنی بر جمعیت از بیش از 1600 خانواده در سال 2002 ، 410،000 باشد.(Furlong ، 2008) در مورد بروز ، یک مطالعه دولتی در مورد کلیه مراکز بهداشت روان و بهزیستی در سراسر ژاپن نشان داد که بیش از 14000 مشاوره در مورد Hikikomori در یک دوره یک ساله وجود داشته است.(وزارت کار و رفاه ، 2003) از طرف دیگر ، این تعداد احتمالاً حداقل به دو دلیل دست کم گرفته می شود: 1) این فقط شامل Hikikomori یا والدین آنها است که به مراکز به اصطلاح بهداشت و رفاه ارائه می دهند ((به عنوان مثال ، کلینیک ها یا بیمارستان ها) ؛2) برای هر مورد شمارش شده از Hikikomori احتمالاً چندین مورد دیگر کشف نشده است ، زیرا Hikikomori با تعریف از نظر اجتماعی عایق اجتماعی است.

اطلاعات بیشتر در مورد خصوصیات بیمار شناخته شده است. بیمار معمولی یک مرد جوان بالغ است ، که اغلب فرزند بزرگتر در یک خانواده با پیشینه اقتصادی و اقتصادی راحت است.(Kawanishi ، 2004) مطالعات متعدد از غالب مرد سنگین ، تا نسبت 4: 1 مرد به زن ناشی شده است.(Naoji Kondo ، 1997 ؛ N. Kondo ، Iwazaki ، Kobayashi ، & Miyazawa ، 2007 ؛ وزارت کار و رفاه ، 2003 ؛ Saito ، 1998) سن در ارائه اولین سن بین 20 سالگی در یک گروه 80 بیمار 27 سالگی متفاوت استدر یک مطالعه بزرگ دولت ، اگرچه شروع علائم اغلب سالها قبل در بزرگسالی رخ می دهد.(Naoji Kondo ، 1997 ؛ وزارت کار و رفاه ، 2003 ؛ Saito ، 1998) در مطالعه دولت کاملاً یک سوم از حضور در مدارس اجباری ابتدایی و/یا راهنمایی خودداری کرد.(وزارت کار و رفاه ، 2003)

یک تاریخ دقیق غالباً یک تجربه کودکانه ناخوشایند یا آسیب زا را در بین Hikikomori نشان می دهد. مثال اغلب ذکر شده مشکل در مدرسه است. قلدری یک مشکل برجسته اجتماعی در ژاپن است ، و Hikikomori داستانهای طعنه آمیز را نشان می دهد ، که توسط محافل اجتماعی از بین می رود یا سوء استفاده جسمی آشکار توسط همسالان مدرسه. امتناع از حضور در مدرسه (به نام Futoukou) شایع ترین تشخیص در روانپزشکی کودک و نوجوان در ژاپن است.(Honjo ، Kasahara ، & Ohtaka ، 1992) در واقع ، حقیقت مدرسه اغلب اولین تجلی رفتار عقب نشینی است و غالباً یک محاصره از Hikikomori تمام عیار است که به 69 ٪ موارد مشاهده شده توسط یک پزشک معالج است.(Saito ، 1998) جامعه شناسان می افزاید: عواملی مانند بی ثباتی اقتصادی ژاپن و تغییرات اساسی در بازار کار که منجر به فرصت های شغلی نامنظم می شود نیز ممکن است نقش مهمی در ظهور این پدیده داشته باشد.(Furlong ، 2008) اگرچه خود Hikikomori را در اتاق های خود سد می کند ، اما همچنین شناخته شده است که طغیان های عصبانی دارند. یکی از پنج نفر به رفتار خشونت آمیز (وزارت کار و رفاه ، 2003) مانند مشت زدن سوراخ در دیوارهای اتاق خود یا حتی خشونت علیه اعضای خانواده اعتراف می کند.

Hikikomori غالباً با هم مرز با نیهیلیسم ، احساس عمیق و جامع از بی تفاوتی را تصدیق می کند. آنها که از مدرسه ، جامعه و محافل اجتماعی دچار سرخورده و دور افتاده اند ، فاقد انگیزه برای مشارکت در جهان هستند. آنها در توصیف هویت خودشان مشکل دارند. وقتی در مورد احساسات ، افکار ، جاه طلبی ها یا علاقه های خودشان سؤال شد ، یک پاسخ معمولی "من نمی دانم".(Nabeta ، 2003) هرچه آنها بیشتر عقب نشینی کنند و از این رو از اهداف پیش از بروز خود دور شوند ، بازگشت آن دشوارتر خواهد بود.(اوگینو ، 2004)

یک فرمولاسیون روانگردان ممکن است در مورد Hikikomori اظهار نظر کند که قادر به ادعای هویت خود و فاقد خواسته ها و احساسات نیست.(کاوانشی ، 2004) آنها ممکن است احساس کنند که می خواهند در برابر غلات جامعه بروند ، اما از انجام این کار اضطراب شدید احساس می کنند ، از ترس قضاوت در جامعه ، یا ترس از شکست هستند.(Ogino ، 2004) شکل اعتراض آنها به طور حتم ژاپنی است: هیچ تحمیل ظاهری به دیگران صورت نمی گیرد ، بلکه این امتناع است - با علامت شناسی و منفی - این مشخصه است. یعنی انزوا به عنوان دفاع در برابر انتقال از بزرگسالی به بزرگسالی در جامعه ای که با آنها مخالف هستند استفاده می شود.

مانند هر شرایط روانپزشکی ، طیف گسترده ای از شدت در رفتار انصاف وجود دارد. برخی از آنها واقعاً هرگز اتاق خود را ترک نمی کنند ، نه حمام نمی کنند و خود را در قوطی های خالی تسکین نمی دهند ، بیش از یک دهه در برخی موارد گزارش شده. برخی دیگر مایل به ظهور روزانه برای خرید ضروری یا شبهایی هستند که کمترین احتمال برخورد با مردم را دارند.

با استفاده از مورد فرضی T. M. از ابتدای این مقاله ، ممکن است تعدادی از تشخیص ها برای این نوع رفتار ترک اجتماعی در نظر گرفته شود.

برخی ممکن است یک اختلال اضطراب را تشخیص دهند. در واقع ، Hikikomori غالباً علائم اضطراب را تأیید می کند و از موقعیت های اجتماعی جلوگیری می کند و باعث می شود اختلال اضطراب اجتماعی به یک مورد مهم توجه شود. یکی دیگر از احتمال ، به ویژه در ژاپن ، Taijinkyofusho است زیرا برخی از آنها همچنین ترس های اولیه از برقراری تماس چشمی یا انتشار بوی ناراضی بدن را تأیید می کنند.(Saito ، 1998) علائم منفی T. M. خصوصیات بسیار Hikikomori هستند و ممکن است یک درمانگر را به تشخیص یک اختلال افسردگی مانند دیستیمی یا اختلال افسردگی اساسی یا حتی اسکیزوفرنی سوق دهد.

در محور II ، اختلال شخصیت اجتناب از اغلب به عنوان تشخیص 50 ٪ موارد در یک سری مورد از 18 Hikikomori استفاده می شود.(Naoji Kondo ، 1997) اختلال شخصیت اسکیزوئید امکان دیگری است. این دو تشخیص با الگوی فراگیر بیمار از مهار اجتماعی و جداشدگی پشتیبانی می شود. مانند T. M. ، Hikikomori به طور معمول فعالیت های انفرادی را دنبال می کند. هرچند ممکن است دغدغه با عدم کفایت وجود داشته باشد یا ممکن است وجود نداشته باشد. سرانجام ، ارتباط با اختلالات کودکی از جمله تأخیر در رشد مداوم ، اختلال کمبود توجه ، اختلال بیش فعالی کمبود توجه و ناتوانی در یادگیری در Hikikomori اشاره شده است.(وزارت کار و رفاه ، 2003)

با این وجود ، تشخیص دقیق شخصی که ویژگی های عقب نشینی اجتماعی را که در Hikikomori معمولی ژاپنی مشاهده می شود ، می تواند به طور دقیق دشوار باشد. در واقع ، در یک بررسی از 103 روانپزشک کودک و بزرگسال ژاپنی که در سال 1992 انجام شد ، 57 ٪ تصور می کردند که دسته های تشخیصی سنتی نمی توانند مفهوم Hikikomori را به طور کامل ضبط کنند.(Saito ، 1998) در یک مورد از بزرگسالان جوان با عقب نشینی اجتماعی ، از هر 14 نفر نمی توان تشخیص DSMIV را تعیین کرد و در عوض به عنوان نمونه ای از "عقب نشینی اولیه اجتماعی" توصیف شد.(Suwa & Suzuki ، 2002) بین 33 تا 36 ٪ از Hikikomori دارای یک تشخیص روانپزشکی مشترک است.(وزارت کار و رفاه ، 2003) این بدان معناست که اکثریت کاملاً فاقد تشخیص روانپزشکی هستند که در قلمرو شرایط روانپزشکی پذیرفته شده در حال حاضر قرار می گیرد.

این که آیا Hikikomori به عنوان یک نهاد تشخیصی مستقل وجود دارد ، کاملاً قابل بحث است. از نظر تاریخی ، اصطلاح ژاپنی shinkeishitsu (نوراستنی مشروطه) ، با همبستگی های مردمی و روانی ، بحث و گفتگو در مورد اینکه آیا واقعاً از دسته های تشخیصی غربی متمایز است یا سایر عوامل را به نفع استفاده از این اصطلاح کرده است ، مطرح کرده است.(راسل ، 1989) Hikikomori نیز ممکن است به عنوان یک اصطلاح شکوفا شود زیرا این بیماری برای بیماری روانی کمتر ننگ است. چنین استفاده از "تشخیص مبدل" در ژاپن شرح داده شده است.(Munakata ، 1986) بیماران یا خانواده آنها ممکن است تمایلی به گزارش سایر علائم مهم که باعث حمایت از تشخیص های روانی سنتی می شود ، نداشته باشند. همانطور که در مورد بحث در مورد سندرم های مختلف فرهنگ محدود است ، تعیین اینکه آیا Hikikomori نشان دهنده یک نوع معطر سطحی از تشخیص روانپزشکی معمولی است ، بسیار مهم است.(Alarcon et al. ، 2002) یعنی برداشت چشمگیر و شدید به محل اقامت شخص ممکن است صرفاً تأکید ویژه ژاپنی بر کیفیت عقب نشینی باشد ، و Hikikomori هنوز هم ممکن است با یک اضطراب اصلی ، خلق و خوی ، توسعه یا موارد دیگر سازگار باشد. اختلال.

مشابه بسیاری از شرایط روانپزشکی دیگر ، رویکرد درمانی به Hikikomori اغلب شامل ترکیبی از روان درمانی و روان درمانی است. خانواده درمانی از جمله بیمار و والدینش ، درمان در معرض قرار گرفتن در معرض افزایش به تدریج تماس اجتماعی ، درمان محیط زیست با سایر موارد ، روان درمانی متمرکز بر تروما در دوران کودکی یا توانبخشی حرفه ای ، کلیه روشهای درمانی است که توسط پزشکان معالجه Hikikomori به کار می روند. برای کسانی که رکورد کامل هستند ، اولین قدم معمولاً شامل بازدیدهای مکرر در خانه به منظور بیرون کشیدن Hikikomori از اتاق خود است.

بیشترین موفقیت با رویکردهای روان درمانی غیر فردی توصیف شده است. در یک قرار گرفتن در معرض ترکیبی و روش درمانی Milieu ، درمانگران نوعی باشگاه عضویت باز را ارائه می دهند ، محیطی که به عنوان مکانی امن برای تعامل گروهی تلقی می شود. اعضا ممکن است روزانه یا فقط یک بار در هفته بیایند. کارمندان استخدام شده مهارت های تعامل اجتماعی را الگوبرداری می کنند و پس از گذراندن یک سال یا بیشتر در آن محیط ، برخی از آنها پیشرفت می کنند و قادر به ادغام مجدد در جامعه هستند.(Nabeta ، 2003) گروه های حمایتی که از برچسب زدن افراد به عنوان "بیماران" خودداری می کنند ، از طبقه بندی هویت نقش فرد خودداری می کنند و از برنامه ریزی سفت و سخت فعالیت خودداری می کنند ، از افزایش اعتماد به نفس ، مشارکت در فعالیت های اجتماعی و مجدداً ادغام جزئی به جامعه گزارش داده اند.(Ogino ، 2004) یک مرکز بهداشت عمومی موفقیت را با یک استراتژی درمانی چند فاز توصیف کرد که یک سری سخنرانی سه بخشی را در مورد شرط خانواده Hikikomori انجام داد و سپس آنها را مجبور به شرکت در گروه پشتیبانی حداقل برای سه ماه کرد.(Naoji Kondo ، 1997) ده نفر از چهارده خانواده از ارتباطات خانواده و بیمار بهبود یافته اند. چهار نفر از این ده نفر نیز از بازگشت به مدرسه یا کار توسط بیمار خبر دادند.(Naoji Kondo ، 1997) یک مطالعه موردی موفقیت را با به اصطلاح nidotherapy ، که از یک رویکرد غیر میزبان و پذیرایی که شامل اعضای خانواده در روان درمانی است استفاده می کند.(Sakamoto و همکاران ، 2005) متأسفانه ، هیچ یک از این داده ها با توجه به پتانسیل بالای آنها برای تعصب قابل تعمیم است: هیچ مطالعه ای از روش کنترل یا کور کردن توصیف نمی کند ، و قرار گرفتن در معرض و نتایج اولیه از جمله سایر نقاط ضعف طراحی مطالعه نیست. بشر

داروهای ضد افسردگی نیز ممکن است به کار بروند ، و پاروکستین در یک مورد از بیمار مبتلا به اختلال وسواس و اجباری که ده سال در اتاق خود عقب نشینی کرد ، مؤثر بود.(Shibata & Niwa ، 2003) متأسفانه ، داده های بررسی اثربخشی داروهای ضد افسردگی یا داده های تصادفی با مقایسه فرم های روان درمانی وجود ندارد.

بنابراین ، استراتژی های درمانی بی شماری با گزارش های مختلف موفقیت وجود دارد ، اما شواهد پشتیبانی از کمترین کیفیت و بیش از طرح های توصیفی مطالعه است.

ژاپن در میان اپیدمی نوجوانان و بزرگسالان است که به اتاق خواب خود عقب نشینی کرده اند و در واقع از چشم جامعه ناپدید می شوند. اگرچه عقب نشینی اجتماعی رفتاری است که در شرایط مختلفی دیده می شود ، شیوع ، سطح اختلال و مدت زمان علائم برای بررسی دقیق تر این وضعیت روانپزشکی استدلال می کند. و با این حال ، از آنجا که نسبتاً جدید ، غیر ایستاده است و تاکنون تقریباً به طور انحصاری در ژاپن توصیف شده است ، بسیار رمز و راز در مورد Hikikomori است.

داده های توصیفی در مورد Hikikomori به راحتی در دسترس هستند. با این حال ، چندین منطقه دیگر به شدت فاقد آن هستند. اول ، نمونه های مطالعه مقطعی و طولی مبتنی بر جمعیت ، مبتنی بر جمعیت که می توانند ویژگی های اپیدمیولوژیک دقیقی را ارائه دهند ، وجود ندارد. دوم ، بحث در مورد تعریف پرونده و نحوه طبقه بندی Hikikomori ، چه در DSM یا به عنوان یک شرایط جدید و منحصر به فرد ضروری است. سوم ، مطالعات کوهورت آینده نگر برای تلاش برای ایجاد عوامل محیطی و/یا ژنتیکی در علیت مفید خواهد بود. و چهارم ، مدیریت بالینی فعلی Hikikomori در بهترین حالت حکاکی است. طرح های مطالعه تجربی از جمله مطالعات تصادفی به منظور ارائه پایه و اساس شواهدی برای درمان این شرایط جذاب و منحصر به فرد ضروری است.

Alarcon Rd ، Alegria M ، Bell CC ، Boyce C ، Kirmayer LJ ، Lin KM ، et al. فراتر از آینه های Funhouse. در: Kupfer DJ ، اولین MB ، ویراستاران. یک برنامه تحقیقاتی برای DSM-V. انجمن روانپزشکی آمریکا ؛واشنگتن ، D. C: 2002. [Google Scholar]

Furlong A. پدیده ژاپنی Hikikomori: عقب نشینی حاد اجتماعی در بین جوانان. بررسی جامعه شناختی. 2008 ؛ 56 (2): 309-325.[Google Scholar]

Garcia-Campayo J ، Alda M ، Sobradiel N ، Sanz Abos B. گزارش موردی از Hikikomori در اسپانیا. کلینیک Medicina (BARC) 2007 ؛ 129 (8): 318-319.[PubMed] [Google Scholar]

Grant BF ، Hasin DS ، Stinson FS ، Dawson DA ، Chou SP ، Ruan WJ ، et al. شیوع ، همبستگی و ناتوانی اختلالات شخصیتی در ایالات متحده: نتایج حاصل از بررسی ملی اپیدمیولوژیک در مورد الکل و شرایط مرتبط. مجله روانپزشکی بالینی. 2004 ؛ 65 (7): 948-958.[PubMed] [Google Scholar]

Hirashima N. روانشناسی از عقب نشینی اجتماعی در ژاپن. مجله انجمن پزشکی ژاپن. 2001 ؛ 44 (6): 260-262.[Google Scholar]

Honjo S ، Kasahara Y ، Ohtaka K. امتناع مدرسه در ژاپن. Acta Paedopsychiatrica: مجله بین المللی روانپزشکی کودک و نوجوان. 1992 ؛ 55 (1): 29-32.[PubMed] [Google Scholar]

محدودیت های زمانی و زمان اجتماعی Kaneko S. ژاپن در جامعه ژاپن: مدیریت و مفهوم سازی زمان در یک گروه پشتیبانی از Hikikomori. زمان و جامعه. 2006 ؛ 15 (2-3): 233-249.[Google Scholar]

Kasahara Y. Taikyaku Shinkeishou Neurosis به IU Shinkategorii No Teishou (پیشنهاد دسته جدیدی از نوروز ترک). در: Nakai H ، Yamanaka Y ، سردبیران. Shishunki no Seishinbyouri to Chiryou (روانشناسی و درمان در نوجوانان) Iwasaki Gakujutsu Shuppan ؛توکیو: 1978. صص 287-319.[Google Scholar]

Kawanishi Y. جوانان ژاپنی: نیمی دیگر از بحران. امور آسیا. 2004 ؛ 35: 22-32.[Google Scholar]

Kobayashi S ، Yoshida K ، Noguchi H ، Tsuchiya T ، Ito J. 'Shakaiteki Hikikomori' Wo Kakaeru Kazoku ni Kan Suru Jittai Chousa (تحقیقات برای والدین کودکان با "عقب نشینی اجتماعی"). Seishin Igaku (روانپزشکی بالینی) 2003 ؛ 45 (7): 749-756.[Google Scholar]

Kondo N. Hiseishinbyousei Hikikomori No Genzai (شرایط فعلی موارد برداشت پیسکو-اجتماعی غیر روانپزشکی). Rinshou Seishin Igaku (مجله روانپزشکی بالینی ژاپنی) 1997 ؛ 26 (9): 1159–1167.[Google Scholar]

Kondo N ، Iwazaki H ، Kobayashi M ، Miyazawa H. Seinenki Hikikomori Keesu no Seishin Igakuteki Haikei ni tsuite (پیشینه روانپزشکی برداشت اجتماعی در بزرگسالی). Seishin Shinkeigaku Zasshi (روانپزشکی و Neurolologia japonica) 2007 ؛ 109 (9): 834-843.[PubMed] [Google Scholar]

Kuramoto H. Hikikomori بدون یوگو (پیش آگهی عقب نشینی اجتماعی). Seishin Igaku (روانپزشکی بالینی) 2003 ؛ 45 (3): 241-245.[Google Scholar]

Miller IW ، Epstein NB ، Bishop DS ، Keitner GI. دستگاه ارزیابی خانواده McMaster: اعتبار و اعتبار. مجله زناشویی و خانواده درمانی. 1985 ؛ 11 (4): 345-356.[Google Scholar]

وزارت بهداشت کار و رفاه [12 نوامبر 2007]؛ 2003 از http://www. mhlw. go. jp/topics/2003/07/tp0728-1.html.

Munakata T. نگرش ژاپنی نسبت به سلامت روان و مراقبت از سلامت روان. در: Lebra TS، Lebra WP، ویراستاران. فرهنگ و رفتار ژاپنی. انتشارات دانشگاه هاوایی؛ هونولولو: 1986. صفحات 367-378. [Google Scholar]

Nabeta Y. "Hikikomori" به fuzenkei shikeishou: Toku ni taijinkyoufushou kyouhaku shinkeishou wo chuushin ni (انزوای اجتماعی و انواع سقط روان رنجوری: به ویژه در مورد فوبیای اجتماعی و اختلال وسواس فکری جبری). Seishin Igaku (روان بالینی) :247–253. [Google Scholar]

ناکامورا کی، شیوجی آر. تایجین کیوفوشو به هیکیکوموری (تایجین-کیوفوشو و ترک).

Ogino T. مدیریت طبقه بندی و کناره گیری اجتماعی در ژاپن: فرآیند توانبخشی در یک گروه حمایتی خصوصی برای هیکیکوموریان. مجله بین المللی جامعه شناسی ژاپنی. 2004؛ 13 (1): 120-133. [Google Scholar]

راسل جی جی. اختلالات اضطرابی در ژاپن: مروری بر ادبیات ژاپنی در مورد شینکیشیتسو و تایجینکیوفوشو. فرهنگ، پزشکی و روانپزشکی. 1989؛ 13(4): 391-403. [PubMed] [Google Scholar]

Saito T. Shakaiteki hikikomori: owaranai shishunki (انزوای اجتماعی: یک نوجوانی بی پایان) PHP Shinsho؛ توکیو: 1998. [Google Scholar]

Sakamoto N, Martin RG, Kumano H, Kuboki T, Al-Adawi S. Hikikomori, آیا این یک سندرم واکنشی به فرهنگ یا محدود به فرهنگ است؟ 2): 191-198. [PubMed] [Google Scholar]

Shibata I, Niwa S. Juunenkan hikikomori wo yogi naku sareta daiutsubyou episoodo wo tomonau kyouhakusei shougai kanja ni taishi parokisechin no tanzai toyo chokou shita ichi rei (گزارش موردی از اثربخشی بیمار مبتلا به اختلال فشاری عمده و اثربخشی اختلال فشاری عمده در پاروکستین با ده سال کناره گیری بی وقفه اجتماعی). Pharma Medica. 2003؛ 21 (دسامبر): 61-64. [Google Scholar]

Suwa M, Suzuki K. "Ichijisei hikikomori" no seishin byourigakuteki tokuchou (ویژگی های آسیب شناختی روانی "کناره گیری اجتماعی اولیه". Seishin Shinkeigaku Zasshi. 2002؛ 104(12):1228-1241. [PubMed] [Google Scholar]

Takahata T. Saitama-ken ni okeru 'hikikomori' no jittai (بررسی سندرم محرومیت در استان سایتاما). Seishin Igaku (روانپزشکی بالینی) 2003؛ 45 (3): 299-302. [Google Scholar]

Ushijima S، Sato J. Hiseishinbyousei no hikikomori no seishin ryokudou (روان پویایی شرایط ترک غیر روان پریشی). رینشو سیشین ایگاکو (ژورنال ژاپنی روانپزشکی بالینی) 1997؛ 26 (9): 1151-1156] [Google.

Watts J. کارشناسان بهداشت عمومی نگران "hikikomori". Lancet. 2002; 359:1131. [PubMed] [Google Scholar]

استراتژی برای تجارت گزینه های...
ما را در سایت استراتژی برای تجارت گزینه های دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حامد نبی زاده بازدید : 57 تاريخ : جمعه 19 خرداد 1402 ساعت: 0:25